Wednesday, December 22, 2010

=.=!

Selesai sudah exam.
Jangan cakap ar!
Jujurnya... saya totally hilang fokus.
Nak nangis je bile jawab, sampai satu tahap tu, saya bermonolog sendiri,
dan alhamdulillah monolog itu membantu saya sangat.
Saya mampu tumpukan semula fokus tersebut.
Dugaan...dugaan...

Walau apa pun..
semua dah lepas.
Berserah padaNya.
Apa sahaja keputusannya, saya terima, dan saya redha.

Terima kasih pada mr tuto yang telah larikan fokus saya.
Kejap lalu sebelah, lalu sebelah lagi, lalu sebelah lagi.
Then berdiri tepi, sembang lak dengan Mr info. 
Goyang-goyang plak kerusi saya.
Sembang lagi.. siap cerita hal peribadi lagi.
Then.. tarik kerusi, duduk depan tu plak.
Tengok..betapa saya tidak fokus nya.
"30 minutes more"

Waktu ni, saya cakap
"Biarlah berapa minit lagi pun,"
Saya cuba pelan-pelan selak soalan, tenangkan fikiran.
Lupakan sebentar "benda" yang bawa fokus saya lari.
Alhamdulillah, saya buat je, betul atau tak itu lain kire.

Ya Allah... 
aku benar sudah parah.
Sampai tahap begitu aku rasakan.
Ishk2.. 

Kuatkan hatimu Nur Amirah.
Saya tetap seorang student yang masih mengejar cita-cita.
Andai saya gagal, itu hal saya, orang lain tidak terlibat.
Yang terlibat hanya saya dan akibatnya akan berlaku dalam hidup saya juga.

Ok...
Prepare utk exam esok plak.

p/s : Tak nak dah mr tuto jaga exam.....

No comments:

© ~ cahayanurish ~ | Blogger Template by Enny Law