Followers

_Nur Amirah Ishak_

My photo
đź’«Juru bekamđź’«Penulis & penterjemahđź’«Perunding Takaful Ikhlas Berhad & Shaklee đź’«Kaki Travel (◕‿◕✿)

Saturday, November 27, 2010

Waktu sekolah dulu..
ada yang kata saya ni comel cam pingu.. =.='

Hari ni dah masuk hari Sabtu.
Best of luck pada yang ada exam hari ni.
Jangan gusar jangan keliru, pasti ada jalan di sebalik semua kegelisahan.
Semoga dipermudahkan segala urusan kalian.

Ha.........
Semalam adalah hari jalan-jalan buang masa sedunia.
Saya, Hajar, Nadiah, Ecah, Mohana, telah jalan-jalan sekitar Bandar Hilir.
Kami ke MP.

Hajar nak pekena Seoul Garden!! WoooHooo....
ini kali kedua saya ke Seoul Garden..
dan saya amat suka PAU SEOUL GARDEN.
Tuhan je tahu nikmat sangat dapat makan pau tu.
Peerrgghhh.. sedap!!! ><

Kami jalan2 kat MP..
Ada pulak budak2 kecik graduate daripada tadika..
So cute bila tengok adik2 tu naik atas pentas..hehehe ^^


Hari biru sedunia!!!
Saya suka warna biru!!


Tiada point yang best untuk saya celoteh panjang2.
Rindunya nak celoteh.
Cepat2..bg saya point untuk diperbahaskan.

Owh ya...
Saya benar2 mohon maaf pada mereka yang saya pernah buat mereka terasa.
Semalam..dalam bas.. saya dihujani satu perasaan yang semuanya flash-back waktu saya Alpha dan Beta.
Dan ternyata saya kurang senang dengan perasaan itu.
Saya tidak mahu ia menjadi kenyataan.
Andai insan itu baca part ni..
Saya mohon maaf. Terima kasih atas tunjuk ajar sehingga ke hari ini.
Tiba masanya untuk saya tutup buku yang buatkan saya sakit hati.
Tapi untuk kembali semula, bukan pilihan saya.
Saya rela reserve begini.
Terima kasih.
Sebagai seorang insan, saya menyayangi kalian semua.

Workey..
Minggu depan ada dua exam..
Cisco dan Math..huhuhu
Pastu.. BALIK!!!!!
yeay!!!!

"Jaga diri..jaga hati"


0 comments:

 

~ cahayanurish ~ Template by Ipietoon Cute Blog Design