Followers

_Nur Amirah Ishak_

My photo
đź’«Juru bekamđź’«Penulis & penterjemahđź’«Perunding Takaful Ikhlas Berhad & Shaklee đź’«Kaki Travel (◕‿◕✿)

Tuesday, November 23, 2010

Tag......><......

Ok..hari ni kita wat tag nk??
Si Aida suh wat...
so..mari kita wat...

p/s :Saya letak jek RULE.. tp saya tak ikut sangat tau..hehehehe...

R.U.L.E
"Once you have been tagged,you are supposed to write a note with 25 random,things,facts or goal about you.at the end,choose 25 people to be tagged.you have to tagged the person who tagged you.if i tag you,its because i want to know more about y
ou."

1. Saya ada nama samaran iaitu NURAFAZ.

2. Saya mempunyai keluarga yang bahagia dan kawan2 yang baik2.. alhamdulillah.

3. Saya mmg suka berangan dan ada kalanya angan saya itu pasti menjadi kenyataan tapi bukan pada diri saya..pada orang yang hampir dengan saya.. 

4. Saya suka dan suka dan suka gila kat LEE JUN KI.. andai dapat kahwin dengannya itu kira bonus untuk saya.

5. Saya lebih suka memerhati daripada berkata-kata.. 

6. Saya ni baik orangnya..hahahaha

7. Saya seorang yang kuat moody dan suka wat keje sendiri

8. Saya suke mr tuto sangat2.. saya sangat suke dia!!! hari saya ceria bila masuk kelas dia

9. Saya sangat rindukan arwah mak dan teringin nak share cerita dengan dia..terlalu banyak yang saya nak share.

10. Saya nak jadi seperti arwah mak..didik anak2 spt arwah buat.. dan saya juga mahu jadi spt ibu yg kuat menangani mulut orang...

11. Saya mahu hadiahkan sesuatu yang tidak ternilai harganya buat ibu abah mak. Mereka segalanya buat saya.

12. Saya suka subjek Machine!!yeay!

13. Saya tak suka coding..tapi saya suka explore coding.

14. Saya nk ke Korea!! nak ikut x?

15. Orang rumah cakap..saya selalu bercakap dalam tido.. dengan sape saya sembang ek?? hehehe

16. Abah cakap..kalau dah serius sal jodoh..datang jumpa family saya dan kite bincang.. [ni khas untuk pengetahuan Aida....]

17. Saya suka baca buku cerita sal sirah2.. kalau nak hadiahkan buku.. hadiahkan buku2 tersebut ek. buku sal Korea pun ok gak ><

18. Saya susah nak tolak ajakan orang especially mereka yang saya kenal dan rapat.

19. Saya ni mudah mengalirkan air mata lebih2 lagi kalau tengok cerita sedih ataupun baca kisah sedih. Senang cite..saya ni mudah tersentuh.

20. Saya suka bila orang belanja saya makan sebab saya suka makan.

21. Saya ada 3 orang anak saudara..Syabil, Syafia dan Syamim. Sorang lagi insyaAllah..doakan kakak saya selamat.

22.  Saya ni ada masanya kelam-kabut sikit..ikut gene dari abah.

23. Darah saya darah O!!!!

24. InsyaAllah..saya mahu tunaikan umrah dan haji sebelum saya pergi menemuiNya..

25. Saya bukanlah sesiapa pun..kerna.. tanpaNya..saya adalah NOTHING. 
***************************************************************************
Done~~~
Pada yang nak wat..silakan..saya tak paksa..
Nak tahu banyak tentang saya..
leh ar add kat FB ek.. ><

0 comments:

 

~ cahayanurish ~ Template by Ipietoon Cute Blog Design