Followers

_Nur Amirah Ishak_

My photo
đź’«Juru bekamđź’«Penulis & penterjemahđź’«Perunding Takaful Ikhlas Berhad & Shaklee đź’«Kaki Travel (◕‿◕✿)

Wednesday, November 03, 2010

Ohaiyo

Ohaiyo!!!

Selamat hari baru buat semua.
Apa khabar semua?
hehehe...

Hari ini saya sangat bersemangat nak ke kelas.
Tapi bila buka MMLS... kelas cancel!
Oh My God!! I should be happy! No class!
Tapi tak happy sangat sebabnya saya sudah siap pakai baju, dah pakai tudung semua.
Huhuhu~~~ 

Tapi kul 10 nanti ada kelas gak..
Sebelum tu nak gi makan lu.
hahaa.. tak de keje kan nk tulis semua tu.. ishk2...

Semalam... startnye kelas CCNA saya.
Erm.. klu ikutkan x nak ambil.. tapi bila fikirkan kebaikannya, saya cuba juga.
Alhamdulillah kelas permulaan semalam best.
Mr Subra banyak bercerita semalam. Orang banyak pengalaman~~
Best sembang dengan dia. Luas pengetahuannya.

Pastu pemilihan tempat saya nak praktikal saya sudah tekad.
Alhamdulillah.. semalam pula Mr Subra tetiba cakap sal OS..
Die ckp sal Linux/Ubuntu.. katanya penting dan demand banyak..
So saya fikir balik.. tempat saya nak praktikal itu kira baik untuk melatih diri saya 
dengan Linux ni ^^

Semoga apa yang saya rancang Allah permudahkan
dan semoga apa yang telah dirancang diberkatiNya.
BerkatNya..redhaNya.. lebih saya inginkan kerna itu bisa menenangkan diri saya.

Alhamdulillah..
saya yakin saya boleh! InsyaAllah.
Namun..bila masanya saya down..
sama-samalah pulihkan saya semula..
Ingatkan saya kepadaNya..
Ingatkan saya akan diriNya...
Kerna itu bisa membina diri saya semula.

Cukup setakat ini.
Jom kita ke kampus!!

p/s : hati saya berdebar-debar sejak dua menjak ni..erm.. petanda apa ni ye?  

0 comments:

 

~ cahayanurish ~ Template by Ipietoon Cute Blog Design