Monday, October 04, 2010

Saengil chukha hamnida

Annyeong..
Selamat hari Isnin semua.
Dan happy holiday also ^^
Alhamdulillah, setelah menempuh beberapa jam semalam, akhirnya saya selamat sampai ke Ipoh.
Syukur. 

Dan juga ingin mengucapkan terima kasih buat semua.
Kawan-kawan, famili yang telah wish MY BIRHTDAY.
Terima kasih semua.
Setiap ucapan yang kalian berikan sebenarnya merupakan doa untuk diri saya.
Sekali lagi terima kasih.

Kelmarin, 4 org bunga raya girls telah spend satu hari mereka dengan keluar jalan tanpa henti.
Alhamdulillah apa yang saya rancang dan saya hajati telah saya laksanakan, meskipun Ecah dan Syima xde bersama kami.
Apa yang saya telah idamkan telah saya laksanakan. Terima kasih Wani, Aida, Nadiah kerana sudi menerima ajakan belanja daripada diri saya. Semoga Allah mengeratkan lagi ukhwah antara kita.
Dan sememangnya saya rindu dengan PAU SEOUL GARDEN!!! Sedapnye~~~~~ 

Cuti nie.. keje saya lebih duk di rumah. hehee.. maleh nak pergi berjalan.
Jumaat ni kena gi kem pula, so baik duk rumah je.
Erm...

Nak tahu tak? 
Saya tunggu bertahun-tahun untuk mendengar@melihat satu ucapan ni.
Tapi sampai ke hari ini tiada pun. Sedih2..~~~ hehehe..
sebabnya dia sedang berada di military service! sedihnye!!!!
[macamlah dapat sambut hari jadi dengan dia kan kalau balik dari askar tu pun~~]

Suppose.. saya nak beli NINTENDO for myself...and surely i have my own  budget for it. hehehe..
Tapi saya telah simpan hasrat tersebut sebabnya saya rasa mungkin saya akan perlukan duit tu untuk diri saya nanti....
Oleh itu..saya telah memborong beberapa barang kelmarin dengan menggunakan sedikit bajet NINTENDO. huhuhu~~~
[ni la antara yang saya beli]

[ ni pulak kek Kak Anum bg. mekasih kak ^^,]

Know what..
JunKi sent me his pictures!! hahahaha so sweet~~~~

" Saengil chukha hamnida, mira@nurafaz. May you always hepy and do remember me always. Sorry cant be there with you. Luv ya~~"
[lee jun ki from far away]

"Hope you will do the very best in your life as I'll do my best in my life too. Hwaiting Mira! Sarangheyo!!"
[lee jun ki]
**************************************************************************

nurafaz will be nurafaz forever even inside say that it should not be like this.
no matter what happen...
nurafaz will remain unchanged...
i know why i have this feeling in the beginning and i always expect it will happen one day.
Thanks for being with me...in my memory...
Thanks..
I will do as I said, couple years ago. I'll really do it for real.
Once again.. thanks.. and goodbye~~
************************************************************************





No comments:

© ~ cahayanurish ~ | Blogger Template by Enny Law