Followers

_Nur Amirah Ishak_

My photo
💫Juru bekam💫Penulis & penterjemah💫Perunding Takaful Ikhlas Berhad & Shaklee 💫Kaki Travel (◕‿◕✿)

Saturday, October 02, 2010

My holiday

Annyeong haseyo
Apa khabar semua? 
Lama tak jenguk blog ni. 
Alhamdulillah, sudah selesai menduduki 5 paper final exam semalam.
Walaupun dah habis tapi rasa cam x habis lagi jek. huhuhu..
Pepun.. tirai sem1 ni dah mula turun. Menanti tirai sem 2 pula ni.
Oleh itu, pada semua coursemates saya, maaf dipinta selama berada bersama kalian.
Pada groupmates pula...maaf andai selalu mengata dan mengumpat..hehehe...

Ok... hari ni nak buat apa ya? erm..
cadangnya kami 4 orang [sebab yang lain dah balik...]
nak keluar. hehehe..nak makan kat Seoul Garden,insyaAllah.
Semoga apa yang kami rancang berjalan dengan baiknya.

Esok nak balik Ipoh dah... tapi cuti amatlah sikitnye..MMU kedekut cuti tul.
Dah lah ada kem YTM g.. sedih...dengan MUET g.. sedih... cam pelarian je rasenye..
Xpela..at least dapat juga cuti kan.. >.<

Cuti ni, betul-betul nak khatamkan banyak cite..hehehe
Saya telah berjaya mendownload 2 drama korea...
dan satu lagi stillin progress sbb tengah airing lagi,.
Satu movie korea.
Satu movie english.
Dan 5 season cite sailormoon..hehehe..
Giler gigih kan saya ni...

Oleh sebab kesemua cerita tu saya rasakan amat best, sebab itu saya download..
dan disebabkan kegigihan saya itu juga, saya tekad nak habis tengok semua cerita yang saya download tu.

Progress lain? 
Owh..setakat ni xde. 
InsyaAllah... mungkin akan ada untuk lain waktu?
Dan masih menanti sesuatu untuk hadir. hehehehe..
minta-mintalah menjadi..amin... >.<

Workey..nak rehat jap..sat gi nak g kuar jalan2..
Nak ikut? Jom2!!!!!






[Yang ni masih dalam progress..sbb still airing kt MBC]

Dan saya mula menyukai lagu2 ni...

[Sebab alunan die best]

[Suke tengok mereka menyanyi dalam keadaan dalam gembira. erm..apa maknanya lagu nie..
Min Ho tinggi ar!!!!]

0 comments:

 

~ cahayanurish ~ Template by Ipietoon Cute Blog Design