Thursday, October 21, 2010

Kebosanan aku time cuti


Terasa nak menaip hari ini.
Dan rasanya bukan di sini sahaja akan ku taip. Terasa nak hasilkan sesuatu, huhuhu.

Hari ini Melaka cuti sempena cuti peristiwa. 
So, kelas pun tak de. Dan hari ni dah mindset tak mahu study. Boleh plak kan mindset begitu?
Ingatkan nak settle kan mana yang tak settle lagi. InsyaAllah..hopefully.

Tadi wat blog-walking sat, saja nak menghilangkan bosan.
Bila baca kisah orang, saya teringat kisah saya.
Bila saya teringat kisah saya, saya teringat halnya semalam.

Saya tidak pinta untuk berlaku kali kedua hal semalam, kerna ia mendatangkan rasa tak sedap dalam hati saya ni.Yalah, kita manusia, punyai hati dan perasaan. Saya tak mampu untuk jadi sempurna, menerima sahaja apa yang telah berlaku..lastly, saya yang parah. 

Saya dah mula belajar untuk melawan.
Andai kata lawan itu menyakitkan, maaf saya pinta. Dunia sekeliling saya sekarang ni tak mengizinkan saya untuk stay dalam state yang sama. Saya kena bertindak bila mana saya rasa terancam.

Rasanya pasti ada yang perasankan. Tidak kisahlah.
We learn from mistake@past.
huhuhu..

Sebenarnya..saya tengah bosan nie. 
Pagi tadi saya buat kerja gila sikit. Time sume tengah tido, saya menjalankan eksperimen saya, dan saya asyik memikirkan bagaimana saya nak maintainkan eksperimen saya tu. Erm... nak kata ada kereta memang jauh sekali ar. Nak beli basikal, baik saya guna duit tu untuk tujuan yang lebih utama. Saya masih mencari alternatif. ^^,

Nak join sekali tak?
heheehe....

Bila nampak motosikal banyak-banyak kat kampus.. rasa nak sepak je semua yang ada! 
Namun sampai sekarang masih tidak tercapai hajat tu..erm..

Tengah-tengah search moto.. nampak gambar ni pula.
Macam mana boleh jadi begini.. Nauzubillah...
Innalillahiwainnalillahirojiun


2 comments:

Zinnirah al Jannah said...

Eh, nape rase nak sepak motor2 tu? Pelik tapi curious~ :D

..: nurish :.. said...

hehehe..ntah ar kak zinie..
slalu lalu tepi moto ckp nk sepak ar moto nie..
nadiah selalu ar dengar saya ckp cmtu..hehhee...
mungkin sy ni nak main bola sepak kot

© ~ cahayanurish ~ | Blogger Template by Enny Law