Followers

_Nur Amirah Ishak_

My photo
đź’«Juru bekamđź’«Penulis & penterjemahđź’«Perunding Takaful Ikhlas Berhad & Shaklee đź’«Kaki Travel (◕‿◕✿)

Monday, October 11, 2010

I support you!

Annyeong haseyo..
Dah masuk minggu kedua dah cuti nie..huhuhu..
cepat aje mase berlalu.

Berakhir sudah kem YTM kat Hulu Langat tu.
Fuhhh... selesai satu urusan. Next is.... MUET!! yeay!! http://www.emocutez.com
I did not prepare anything for it.. NONE!! Rockz right?? hehe..

Lets flash back what I think about this camp..

Mula-mula dapat invitation from YTM.. respons saya adalah :

1. Ape nie?! YTM wat kem ar! Aduih... tak bestnye!!
2. Wat waktu tak kena plak tu. Dah ar nak MUET. Habislah cuti aku kali nie.....
3. Wat macam dulu ke? Tak sukenye!!!
4. Mesti ramai yang tak pergi nie..
5. Habislah.....

Tu dia.. banyak lagi sebenarnya respons saya tapi malas la plak nak senaraikan semuanya.
Tetiba.. saya teringat satu ayat dari surah Al-Baqarah... 
sesuatu yang kamu sangkakan buruk bagi kamu, ia adalah terbaik untuk kamu.. sesuatu yang baik bagi kamu, ia adalah sebaliknya untuk kamu.

Dan ayat itu benar. Itu yang saya rasakan. Memang kaw-kaw la saya tak suka dengan kem YTM kali ni, tapi bila dah pergi tu.. Allah je tahu perasaan saya. Bagaimana saya rasa tentang isi yang disampaikan sepanjang saya berada kat Hulu Langat tu.

1. Mengajar team work. TEAM POWER!!!
2. Memotivasikan diri. CHALLENGE!!!
3. Beri sokongan pada yang lain, bukan hanya pada diri kita sahaja. I SUPPORT YOU!!!
4. Tiada yang mustahil di muka bumi ini. CANCEL-CANCEL GO AWAY!!!

Ada banyak lagi input yang saya dapat serapkan dalam kepala otak ni. Syukur.
Syukran buat yang menaja, memberi penerangan dan sebagainya lah!

Sesi BIG HEART tu paling saya rasa. Benar2 saya rasakan. 
Bertahun lamanya saya menyimpan perasaan itu. Bertahun lamanya saya memikirkan cara bagi memperbaiki apa yang kurang dalam family saya sebenarnya. Dah kena panggil tuk berkongsi cerita pun malam tu, saya enggan. hahahaha... Cerita saya, akan saya simpan dalam diri saya sendiri, itu tekad saya. http://www.emocutez.com

Walau apa pun.. banyak yang saya gain dalam kem ini. 
Suka dengan kata-kata dalam setiap poster tu.hehehe..

Part Prof Izzi pula..
Banyak ketawa oooOOOooo.. inputnya juga banyak.
Dalam ketawa-ketawa tu, dia pandai selitkan isi ceramah. 
Hebat! Saya suka sama Prof Izzi.

WE COMPLETE EACH OTHER. 
Itu yang saya dapat simpulkan.

NO Complaint
NO Blame
NO Gossip
NO Excuse

p/s : tengah tunggu gambar2 nie..heheheh....http://www.emocutez.com

0 comments:

 

~ cahayanurish ~ Template by Ipietoon Cute Blog Design