Followers

_Nur Amirah Ishak_

My photo
đź’«Juru bekamđź’«Penulis & penterjemahđź’«Perunding Takaful Ikhlas Berhad & Shaklee đź’«Kaki Travel (◕‿◕✿)

Thursday, October 14, 2010

6 jadi 5

Inilah dia Bunga Raya Girls.
Rasanya semua kenal kot..bagi yang kenal kami la.

Gambar ni first kami tangkap bila kami tinggal kat rumah ni. Gambar first kami berlima, dan saya amat suka gambar ni. Seriously.. saya sangat suka. Gambar ceria bunga raya girls buatkan saya rasa suka tengok. Bila tension tgk gambar ni pun hilang sikit tension. Tambah2 gambar wani yang senget tu..hahaha http://www.emocutez.com

Selamat berjuang buat Syima yang akan memulakan hidupnya di tempat baru tak lama lagi.
Pastinya bunga raya akan hilang seri dengan suara anda yang nyaring tu..hehehe..

Walau apa pun sekalipun..ingatlah kitaorang kat sini harapkan anda menjaga diri anda sebaiknya. Walau camna pun layanan kami kepada kamu dan sebaliknya..itulah lumrah dalam membina persahabatan. Maaf salah silap kami dan halalkan kami termakan maggi kamu..hahaha

Workey....
We complete each other.. one another..and support each other.
Jaga diri bebaik ek. ^^,
*******************************************************************

Speaking test MUET dah beres.
hehehe.. pasni hadapi paper yang lain pula.

Semester baru pun dah nak mule.
Cuak menanti result yang bakal mendatang ni.
Camne la gamaknye ye??
Pepun.. terima dengan hati terbuka. Usaha sudah kita berikan. Hasilnya harus diredhai.

Esok nak balik semula ke Ipoh.
Bak kata Wan tadi.. gigih kan.. nasib baik tak berenang ke Ipoh jek.
Tak kisahlah..mr benq saya ada di Ipoh.
Dah rindu dah nie..

Malam ni gamaknye layan buku je la..
bukan muka buku ek [facebook] tapi buku cerita.
So sebelum tu.. nak layan SHINEE lu.
Jom!!
[dah tunaikan solat semua?? akalu belum segera laksanakannya..]


p/s : hari ni gune pic AYAM lak.. sebab ada orang tadi kata nak mandi AYAM..hahahaha

0 comments:

 

~ cahayanurish ~ Template by Ipietoon Cute Blog Design