Followers

_Nur Amirah Ishak_

My photo
đź’«Juru bekamđź’«Penulis & penterjemahđź’«Perunding Takaful Ikhlas Berhad & Shaklee đź’«Kaki Travel (◕‿◕✿)

Thursday, August 12, 2010

Tak terlambat gi kan..


Harapnya saya tidak lambat untuk mengucapkan selamat menjalani ibadah puasa buat semua umat Islam.
Pada keluarga tercinta, pada guru2 yang telah byk berjasa, pada kawan2 dikasihi, dan pada yang saya kenali juga yang mengenali saya, selamat berpuasa saya ucapkan.

Semoga Ramadhan kali ini lebih baik hendaknya daripada tahun yang lepas, dan bersyukurlah kerna kita ditemukan dengan bulan yang mulia ini. 

BenQ saya masih pergi bershopping. Tidak pulang ke rumah sampai sekarang. Terima kasih pada Syima, kerna saya sedang menggunakan laptopnya sekarang. Dan terima kasih pada Nadiah krn meng-offer-kan laptop anda. Benar juga kata si Ecah, ketiadaan mr BenQ kekadang tu ada baiknya juga. Tapi kalau boleh saya mahukannya secepat mungkin ^^,

Malam ni ada exam Data Comm, pada kawan2 semoga dipermudahkanNya dalam exam kita nanti.
Ada lagi 3 midterm kalau x silap lepas abis midterm malam nie..

1. OOP - 17.8.2010
2. BHM - 21.8.2010
3. Labtest OOP - coming soon

Huhuhu.. x habis lagi rupenye exam teman nie.. campur plak dengan yg nie..

1. Assignmnt OS
2. Project OOP

Huhuhhuhu.. pas habis exam malam nie.. baru mule gerak tuk OOP nye projek.
Satu group ngn Malliga je.. huhuhu.. harapnya kami leh lakukannya! Girl power!!  

Tadi baca paper..ishk2...
dahsyat2.. pada 1 Ramadhan pun nak buang bayi juga. Lagi kes buang bayi! Apalah nak jadi pada umat masa kini. Macam2 berita yang tak enak ada hari. 
Semoganya kita semua dilindungiNya daripada semua itu. 

Ok....
InsyaAllah ketemu lagi lain entry..
Atau sehingga lappy saya kembali..

Akhir kalam..
jaga diri..jaga hati

p/s : Nur Anova Aloha... menarik sungguh nama nie!! teringin nak bagi kat anak nanti.. hehehe...

0 comments:

 

~ cahayanurish ~ Template by Ipietoon Cute Blog Design