Wednesday, August 18, 2010

Baju Putih


Baju putih..
Saya nak berceloteh tentang baju putih.
Leh guna downy kasi baju kita wangi. lembut dan putih berseri.

Tapi baju putih ni tiada kaitannya dengan iklan sabun mahupun pelembut kain.
Saja je nak memeriahkan isi hati ni yang selalu duk berbunga-bunga bila mengenangkan baju putih.
Well... from now on.. and from this moment.. baju putih ini memberikan sedikit impak yang kecil dalam serpihan hidup cik nurafaz. Harapnya tiada kekecewaan, tiada kesedihan yang akan menimpa sepanjang baju putih ini hadir. hahahahaha... poyo la plak kan.

Pepun... sy sudah jatuh hati pada baju putih. http://www.emocutez.com
Namun my favorite color still blue. Hopefully I can always be happy and smile always when thinking about baju putih ini.
Hahahahaa..

Ok....
Another 1 paper to go for this week. BHM....
Semoga semuanya dipermudahkanNya.
Yang lepas? Jangan tanya ar. Dah nama nya exam, pasti ada senang dan ada yang susah.http://www.emocutez.com
Apa pun keputusannya, saya terima dan redha. Cuba yang lebih baik lagi tuk labtest Sabtu depan.

Kepada semua Bunga Raya Girls, insyaAllah.. minggu hadapan hari Rabu kita akan adakan iftar Bunga Raya. InsyaAllah.
"Apa hari-hari kita makan kat rumah tu bukan iftar ke Mira?"
Dan harapnya seisi Bunga Raya dapat join.hahahaha....
dan kirenya.. kalian happy2 dan ceria2 selalu. Ada masalah kita duduk berbincang sama2.
Seperti kebiasaan kita lakukan. Ada gosip yang best sikit..kita share waktu makan..leh sembang banyak gi.
Ok just wanna say this..
I love all of you Bunga Raya Girls.

"Baju putih... selendang putih... boleh dibawa pergi sembahyang..."
Selamat bertarawih semua. Semoga puasa kita sehingga ke hari ini diterimaNya.
http://www.emocutez.com

No comments:

© ~ cahayanurish ~ | Blogger Template by Enny Law