Followers

_Nur Amirah Ishak_

My photo
đź’«Juru bekamđź’«Penulis & penterjemahđź’«Perunding Takaful Ikhlas Berhad & Shaklee đź’«Kaki Travel (◕‿◕✿)

Wednesday, July 21, 2010

Nila....

Sakit ni datang balik..tsk..tsk
Semalam makan keutiau goreng...
perghh...pedas ar.. smp x rasa pun keutiau tu..
rasa pedas je lebih.
Pe lagi.. hari ni kena ar penangan die.
Sakitnye..Tuhan je yang tahu.
Kalau kat rumah..ibu akan bagi ubat sapu.. tapi kat sini mana nak cari.
Tak telefon ibu abah pun tanya sebab takut depa risau.
Sakit ar.
huhu..

Tula..lain kali jangan pepandai nak makan pedas2.
Dah tahu sakit.. lagi mahu makan kan...

Ok...hari ni..kelas x byk.. lagipun OS tak g pun tadi.
Tido dlm kesakitan.
Malam ni walau apa pun yang terjadi akan siapkan juga OS.
InsyaAllah.
Dan esok leh compile kan dalam A4 terus. InsyaAllah.
Hari Jumaat leh hantar. huhhu ^^

"jangan kerana nila setitik, rosak susu sebelanga......"


"Jauhilah kebanyakan dari pasangka kerana sesungguhnya sebahagian prasangka itu adalah berdosa dan janganlah kamu mencari-cari kesalahan orang" (Al-Hujurat:12)



Suka pulak dengan kata2 di atas ni. Ada pula tambahan titik noktah yang banyak [....]
Kalau senang cerita, sapa makan cili dia akan rasa pedasnya.
Pedas ke Mira?
Tak ada lah. Saya yakin, kata-kata itu tidak menimbulkan sebarang kontroversi pun.
Pemberitahuan dan penjelasan bagi menjernihkan keadaan. Itu yang terbaik.
Walau apa pun, saya terima dengan hati yang terbuka.
Andai nila tersebut leh bercampur dengan susu itu, apakah yang akan berlaku ya?
X delah. Saja nak melontarkan isi minda di sini.
Saya terima... ^^

[Dup..dup..dap]
Saat itu menjengah diri seketika.

0 comments:

 

~ cahayanurish ~ Template by Ipietoon Cute Blog Design