Tuesday, June 08, 2010

Kucing!!!!! hehehe

Bunga Raya terpaksa bela kucing sekejap. Kasihan. Asyik menangis je kucing2 nie selepas ditinggalkan ibu mereka. Sudahlah sekor adik mereka diambil orang.

Pagi tadi lak jiran masuk umah hantar 2 ekor kucing.
So, now..saya lak gi masuk umah jiran amik kucing yang ada.

Cadangnya nak le pelihara kejap je.
Kasihan tengok.
Erm... Bunga Raya setuju tak rasanya?? hehehehe...

Semalam dah cuba selamatkan seekor..rupanya ada lagi 3..
so tak jadi nak selamatkan. Hantar kat tempat lain.
Yang susahnye bukan apa, kat sini banyak kucing jantan.
Nanti kena makan lak depa2 tu.hehehe

So mari kita berkenalan dengan mereka.

Ada empat ekor semuanya.
Nama masih belum diberikan lagi.

Proses memberikan makan pada kucing. Susahnye...

Nak lari la tu!!!

"Hai semua. Saya ni Tompok. Kasihanilah kami. T_T. Doakan kami dapat menikmati dunia ini walaupun smementara."

No comments:

© ~ cahayanurish ~ | Blogger Template by Enny Law