Followers

_Nur Amirah Ishak_

My photo
đź’«Juru bekamđź’«Penulis & penterjemahđź’«Perunding Takaful Ikhlas Berhad & Shaklee đź’«Kaki Travel (◕‿◕✿)

Monday, November 02, 2009

Semua...semua

2 November 2009..
Sok dah msuk 3 November 2009.. hehehe

Alhamdulillah..
hari pertama untuk minggu kedua ini telah berlalu mengikut peredaran zaman.. ??

Hari ni, setelah berbincang dan memerah otak semalam dan dua ari yang lepas,
pergilah ke Admin. Cadangnye mahu siasat tentang course ni. Boleh ke sambung empat tahun. Bila tanya soklan tu, ada pegawai sorang duk tengok semacam je.. Telinga ni duk dengar katanya "Kenapa nak wat empat tahun? Nak belajar lama ke?"

Oleh sebab itu adalah pegawai, saya buat-buat tak dengar, tapi mata saya memang tak lepas dari pandang dia. Encik tak faham.. so tak mengapalah encik. Saya maafkan ^_^.

"Ibu dah bagi mira banyak kali untuk buat pilihan, tapi... kali ni, tiada dah. Biar ibu yg buatkan pilihan,"

Tak kisahlah ibu... nanti bila mira nak kawin nti, mira tetapkan pilihan ek.. hohoho...
Tiada apa nak cite.. cuma nk ucapkan ribuan terima kasih buat my friends. Thx a lot.
Juga pada ibu dan abah. Mira susah hati dengan tindakan ibu abah.. tapi mira tahu..
itu pun untuk kebaikan mira. Syukran.
Love u both!

Buat teman-temanku yang dilema, dihimpit kekeliruan..
tiada kata-kata yang datangnya dari nurafaz ni yang mampu diungkapkan.
Cuma, apa sahaja yang kalian akan lakukan,aku akn sentiasa beri sokongan!
Tengok korang susah hati.. hati aku pun susah juga.
Tengok korang buntu.. aku pun buntu sama.
Tengok korang termenung.. ak pun tak tahu nak cakap apa.

Aku pun dua kali lima sahaja,
namun.. apa sahaja yang korang lakukan..
istikarah.. mnta petunjuk dariNya..
Andai keputusan kita adalah yang terbaik untuk diri, kehidupan kita dan agama kita, semoga hati kita tenteram menerimanya. Andai itu bukan keputusan yang terbaik untuk kita, kehidupan kita dan agama kita, semoga ilham dan petunjukNya hadir menerangi jiwa kita. InsyaAllah ^_^.
keputusan yang kita nk buat.. harapnya datangnya juga dariNya.
^_^

aku sayang kalian..
jangan tension2..
kita wat sebaik mungkin.. even susah kita nak capai yang terbaik.
Jangan termenung selalu ya..
^_^
kalian sentiasa diperhati...hahaha

Akhir kata...
jom... kita study!!!!!

p/s : Miss Vijaya x citerkan kenapa Parameswara lari dari Palembang.. erm... xpe2.. this is the first class that i didnt sleep.. wah... bagus2!
mula meminati sejarah kerana Admiral Sunan. Thx!!! hohoho
Esok nk gi daftar kelas.. hehehehe.. minda yg cerdas datangnya dari badan yang sihat jugak..
^_^
study group? molek juga.. bole je.. klu nk wt study group..even.. lebih suka blaja sorg2.. ^_^.. insyaAllah. kabo je bile..hoho

0 comments:

 

~ cahayanurish ~ Template by Ipietoon Cute Blog Design