Followers

_Nur Amirah Ishak_

My photo
đź’«Juru bekamđź’«Penulis & penterjemahđź’«Perunding Takaful Ikhlas Berhad & Shaklee đź’«Kaki Travel (◕‿◕✿)

Tuesday, September 29, 2009

Second Day

Selasa, 29 September 2009.

TMT 1171.
Itulah code subjek untuk hari.
2 jam berhempas pulas jawab exam ^_^

Habis je exam, bertemu pula dengan lec yg papernya akan dijawab esok.
Dua kali lak tu. Kali kedua time basuh tangan..hohoho..
hanya mampu tersenyum je [ibarat jumpa kak dayah dah]
Apa pun, harapnya esok bolehlah jawab dengan lancar.
Bukan setakat tu je.. ada lak sorang hamba Allah ni, panggil saya cam saya ni sebatu jauhnya,
lagilah...[x nak cakap banyak]

Hati saya memang tak tenang.
Banyak yang bermain dlm kepala otak ni.
Cara nak nmpak lebih cool..dgn byk bercakap..hohoho..
klu diam, makin fikir.

Rasenye cukup dulu kot. Update satu lagi blog..hoho..
kat situ baru leh luahkan sumenye..hahaha..

Best of luck 4 tomorrow.

Sesampai saja kat rumah,
dapat berita pula mak Aida kena ragut.
Alhamdulillah tak ada apa-apa,
hanya hilang gelang..dan bukannya hilang nyawa.
Berhati-hati selepas ni, tak kiralah di mana pun kita berada.

p/s : boleh ke? apa slh kami ek? mengapa begitu? why??[cam cite VOICE -Daiki-].. byk lg nk tempuh nie ^_^

...: n_03_a_10_Z :...

0 comments:

 

~ cahayanurish ~ Template by Ipietoon Cute Blog Design