Followers

_Nur Amirah Ishak_

My photo
đź’«Juru bekamđź’«Penulis & penterjemahđź’«Perunding Takaful Ikhlas Berhad & Shaklee đź’«Kaki Travel (◕‿◕✿)

Friday, November 07, 2008

I'm BACK!!!

Jummat...7 November 2008...
I'm back...back to Melaka..
After break for 3 weeks..now, my journey continues..actually, it never stop eventhough I been given a month holiday...^_^

Thankz kat ibu n abah yang bersusah payah hantar Mira. Pas ni, nak g makan dengan mereka..sebabnya mereka pulang ke ipoh esok pagi...malam tu pula ada kenduri doa selamat, adik ibu buat..

Ibu n abah akan berangkat ke Makkah pada 1.12.2008, merupakan flight terakhir, untuk menunaikan umrah. Saya ingat nak pulang Ipoh sebelum mereka berangkat, tapi ibu tak izinkan, risau fikirkan saya nanti. Katanya, mereka x bawak handphone, so x tau saya kat mana, dh smp ke belum. Mereka akan risau. Klu saya kat melaka, kat MMU, nothing to be worry.

Abah pun cakap macam ibu cakap. So, saya batalkan hajat saya, jauh di sudut hati, saya nak sangat balik. Jadi, malam ini pertemuan saya yang terakhir dengan mereka sebelum mereka berangkat ke Makkah. Tapi klu ibu izinkan saya pulang, saya akan pulang..

Walau apa pun..semoga perjalanan ibu abah sentiasa berjalan dengan lancar dan kalian berada di bawah lindungan serta jagaanNya....

Semester yang baru bakal tiba..kepada sahabat-sahabat saya..tak kira di mana pun.. teruskan perjuangan kalian. Sama-samalah kita mengecapi nikmat kejayaan bersama.

P/S: Malam ni saya sengsorang lagi..raya ritu pun sengsorang....rumet balik lambat...haizzz.....naseb baek de kak aini kat tingkat atas...hehehe....

2 comments:

aini mardhiyah said...

oo ada kak aini kat tingkat atas.. tp dok tutup pintu bilik memanjang.. hehe

ngeh3~(sape suruh dia menyorok dlm bilik sensorang..kan dah~)

..: nurish :.. said...

yela.. sy kan jiran yg pemalu..

at least sy tau kak aini kat atas, terasa x sorang2.. ^_^

sy tak nyorok..sy cume sembunyi..

 

~ cahayanurish ~ Template by Ipietoon Cute Blog Design